^^

Byliście to pozostawcie po sobie jakiś ślad w postaci komentarza ^^

sobota, 21 lipca 2012

Nowości na MSP

Witam ^^ !! 

Dawno nie pisałam... i wiele zmian nastąpiło na MSP...

Pojawiły się tak zwane Diamenty, chodzi w nich głownie o to że osoba która wykupi vipa dostaje pakiet diamentow ktore moze wydac w sklepie Diamonds, w ktorym znajdują się 'specjalne' takie jak:
- zakręć kołem fame (kolo fame polega na tym samym co koło z starcoins tylko ze wygrywasz fame)
-napisz diamond status (status wyswietla się wszystkim znajomym przez 20 sek)
-fame booster (2x wiecej fame)
-szalone zakupy (wszystke rzeczy -50%)

Zmieniony został także wygląd 'filmy' ... teraz można zobaczyć top filmy znajomych a także całego MSP i tak jak było dawniej swoje i znajomych tylko w troszkę innej formie ^^

Jeśli mam być szczera wygląd 'filmy' mi się bardzo podoba... ale co do Diamentów mam mieszane uczucia... MSP coraz bardziej leci na kase i naciąga wiele osob -,- ... i coraz bardziej wyróżnia VIP-y , mało jest ciuchów dla zwykłych MovieStar... co w sumie nie działa na korzyść MSP, ale t końcu to ich sprawa...

Ja tam nigdy nie byłam VIP-em i jak na ten moment nie mam zamiaru... nim być ^^ 

A co do mojego ubioru ^^ tak jakoś wyszło że kojarzy mi sie ten komplet z Anime a te kolczyki tym bardziej :) co o tym myślicie? hmm... 

Zapraszam do komentowania i oceniania mojego bloga :)  

Całuski Hekate1996


1 komentarz: